Benoem hier de wens van je klant

Naam van je aanbod

Begin met een warm welkom en een korte introductie van je aanbod. Laat je bezoekers weten wat ze kunnen verwachten. Hoe zal dit aanbod hun leven mooier maken?

Een herkenbaar statement geeft je publiek het gevoel dat je ze helemaal begrijpt.

✓ Je hebt het moeilijk met deze situatie.
En je weet niet hoe je het moet oplossen.

✓ Je voelt je zo.
En je weet niet hoe je het moet veranderen.

✓ Je zit vast op dit punt.
En je weet niet wat je nu moet doen.

Schets een beeld dat je klanten laat zien wat er voor hen mogelijk is.

Gebruik deze ruimte om je in te leven in je lezer. Benadruk de pijnpunten of het gemis dat zij voelen. Zorg ervoor dat ze denken “ja, dat ben ik” als ze dit lezen – zodat ze weten dat je begrijpt waar ze mee zitten en dat je een oplossing kan bieden.

Schets dan de gewenste situatie die met jouw oplossing bereikt kan worden. Belangrijk is om de gevoelens die hiermee gepaard gaan te benoemen. Hoe zullen ze zich (niet meer) voelen als ze op dit aanbod ingaan?

Jouw unieke aanbod

Enkele zinnen om je klanten warm te maken door te vertellen waarom dit aanbod waardevol voor hen is. Deze paragraaf trekt de aandacht, maakt concreet en maakt de rest van de pagina de moeite waard om te lezen. Voeg je unieke waarde toe die je aanbod onweerstaanbaar maakt.

01

Eigenschap een
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht, een gevoel.

02

Eigenschap twee
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht, een gevoel.

03

Eigenschap drie
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht, een gevoel.

04

Eigenschap vier
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht, een gevoel.

05

Eigenschap vijf
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht, een gevoel.

06

Eigenschap zes
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht, een gevoel.

“Een hemelse review van een van je klanten komt hier”

Welke aspecten van je werkwijze worden speciaal gewaardeerd en maken je uniek? Waarom zouden ook andere klanten voor jou moeten kiezen? Welke resultaten kunnen ze verwachten?

Klant X

Zo werkt het

01

Stap Een

Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.
02

Stap Twee

Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.
03

Stap Drie

Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.

Neem die laatste twijfels weg met je meest aantrekkelijke belofte.

Dit is voor jou als:
  • Erken een ongewenste zaak of eigenschap waar je klant op dit moment moeite mee heeft.
  • Erken nog een ongewenste zaak of eigenschap waar je klant op dit moment moeite mee heeft.
  • Erken nog een ongewenste zaak of eigenschap waar je klant op dit moment moeite mee heeft.
Praktisch

Alles wat je krijgt

✓ Dit is inbegrepen

✓ Dit ook

✓ Ook dit zit erbij dat je enorm zal appreciëren

✓ Ook dit waardevol iets is inbegrepen

✓ En ook dit praktische ding nog

Betaalopties

Eerste consult

€ 88

Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.

Een sessie

€ 111

Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.

Compleet traject

€ 555

Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.

Ben je klaar om deze wens te vervullen?

Laat me je helpen op deze unieke manier.

“Hier komt een persoonlijke getuigenis van een klant die met je samenwerkte en deze positieve ervaring deelt. Welke resultaten behaalde deze klant? Waar had hij/zij het vroeger moeilijk mee? Welke aspecten van je aanpak worden speciaal gewaardeerd en maken je uniek? Waarom zouden andere klanten voor jou moeten kiezen?”

Klant X.

“Hier komt een persoonlijke getuigenis van een klant die met je samenwerkte en deze positieve ervaring deelt. Welke resultaten behaalde deze klant? Waar had hij/zij het vroeger moeilijk mee? Welke aspecten van je aanpak worden speciaal gewaardeerd en maken je uniek? Waarom zouden andere klanten voor jou moeten kiezen?”

Klant Y.

“Hier komt een persoonlijke getuigenis van een klant die met je samenwerkte en deze positieve ervaring deelt. Welke resultaten behaalde deze klant? Waar had hij/zij het vroeger moeilijk mee? Welke aspecten van je aanpak worden speciaal gewaardeerd en maken je uniek? Waarom zouden andere klanten voor jou moeten kiezen?”

Klant Z.

Hey, ik ben voornaam

Leuk kennismaken

Gebruik deze ruimte om jezelf voor te stellen en je verhaal te vertellen. Vertel je lezer hoe jij ook in dezelfde positie zat als zij, en wat je eraan hebt gedaan – was er een moment dat je je plotseling realiseerde wat je moest doen?

Beschrijf het succes dat je hebt behaald door x te doen. Deel ook eventuele fouten die je gemaakt hebt. Vertel ze hoe je dat succes niet zou hebben bereikt als je de stappen die je product/dienst biedt niet had gevolgd.

Veelgestelde vragen

Welke vraag kan je klant zich stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen.

Welke vraag kan je klant zich stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen.

Welke vraag kan je klant zich stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen.

Welke vraag kan je klant zich stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen.

Welke vraag kan je klant zich stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen.

Welke vraag kan je klant zich stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen.

Hier komt een sterke Call to action

Tenslotte wil je hier een overtuigende Call To Action zodat mensen de volgende stap nemen nadat ze deze pagina hebben bekeken.